juldagen, de är dagen efter julafton.

´jag har inget att skriva , inget att berätta just nu.. jag kan självklart berätta om min julafton som faktiskt blev bra,, den blev inte som ajg hade trott,
detta var nog ända gången jag verkligen upskattat att se dig, att prata med dig och baar sitta bredvid dig. De känns fel jag känner mig som en bortskämdsnorunge när jag ser dina sorgsnaögon (men är de sorg?, jag tror att du är precis som jag att det inte däljer si sorg där under utan glädje, glädje att du faktiskt lever).

Ja, jag hoppas att få träffa dig många fler gånger, för att bara uppsatta ¨ågon när den är påväg utför är hemskt, jag ska inte säga att jag aldrig uppskattat att träffa dig förut, för det har jag verkligen gjort, men inte lika mycket osm jag gjorde när jag såg dig igår.

Ja julafton va väldigt bra tycker jag, lika mysig som den brukar vara. JAg fick fina julklappar ochså men jag tror inte att (om de är nån som läser) som orkar höra när jag sitter och berättar vad ajg fick igår..


HA de gött gott folk, de ska jag ha.
och är mycke julmat och julgodis, för de tänker ajg också göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0