tro, hopp, kärlek, mat, vänner och värma <3

Nä seriöst, sitter och läser lite bloggar och gu av alla mår dåligt här i livet. men de känns som alla då menar jag ALLA har något att må dåligt över, men nä nu ska man fan sluta och må dåligt över småsaker och leva i nuet.
 
De saker som finns att må dåligt över är inte så många faktiskt( okej riktigt tråkiga saker kan ha hänt, men inte nu i mitt liv så jag ska inte gå runt och vara ledsenöver småsaker) och om man tänker som jag nu gör, varför mår man dåligt??
Jo för att man inte mår bra, ja man aknske inte mår bra för sekunden men jg lovar har man hopp, tro och lärlek så kommer man må bra. SÅ nu ska jag aldrig mer sitta och kräva ner mig över småsaker ( kan vara stora) utan tänka på de som är possetivt,

För det finns alltid något possitivt, jag har värkligen inget att klaga på, VI har mat, vänner och värme, och vad behöver man mer??
mat klarar mna sig inte utan. och vänner tror JAg inte man kan leva utan heller för vad gör man när man mår dåligt? jo man vänder sig till vännerna,
och mår man bra? , ja då mår man de tillsammans med vännerna

och värme de är ju aldrig kul att frysa.

Så nus ka vi vara glada över vad vi har istället över de vi inte har, för man får inte de genom att gräva ner sig i det som är däligt.

Nu känner jag mig som värsta moraltanten som tvingar folk att avar glada, men de komemr med tiden, '
men tiden läker inte alla sår.

TRO, Hopp, kärlek, mat , vänner och värme det kan vara livets mening ,,eller????

<3<3


Kommentarer
Postat av: elinda

Det är rätt gumman, man ska tänka positivt annars så suger livet. You can do it, love you forever

2007-12-05 @ 21:54:44
URL: http://elindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0