en stor fet lapp kankse skulle vara passande??

ja seriöst, jag har ingen aning vad jag ska göra vad ska ag göra? m jag jag undrar värkligen vad jag ska göra nu?
kan någon berätta för mig vad ajg ska göra?
jag vet inte om ni kännt så att alla vill att man ska vara på olika ställen göra olika saker, ja så gör man de, man åker dit man är där, men på de enda stället man vill vara på är man inte , jag säjer inte att man inte vill vara där man är, men jag vill hellre vara någon annan stans på de speciella stället, mne där är man inte och jag vet att jag aldrig kommer komma dit , i alla fall inte med dig , jag vet inte de, men jag tror inte de , men vill jag ? men vill jag inte? VAD I HELVETE VILL JGA OCH INTE?? de är väl något fel någon stan någonting på vägen

men jag vet fan inte vad jag ska göra?? de är inget allllvarligt, men ibland vill jag att någon(du) (nä vill ja att du ska göra de? vad vill jga ?? ska sätta en stor fet jätte lapp framför mina ögon så jag kan se vad jag ska göra, men då blir de inte spännande eller?? vad ska jag göra??

ja och en sakn till kan inte någon smart person göra en maskin så man kan åka in i framtiden och se vad man ska göra, för jag vte inte vad jag ska göra,

för att följa hjärtat kan jag inte för de känns som allt kommer att gå rätt åt käpphelvete( om de är så man ska säja) för jag vte inte vad jag ska göra

de jag vet är att jag inte orkar med den blinkande lampan, men jag vill inte att dens ka bli tyst att de aldrig mer ska låta från den,
så någon som vet vad jag ska ta mig till?? skriv de iså fall..

Kommentarer
Postat av: heff

Jag vet att det är svårt att veta vad man ska ta sig till. Tro mig jag har varit i den situatioen många gånger. Men det bästa är nog att följa sitt hjärta. Och säga vad du tycker och tänker. Jag har gjort det och ändå om det inte gick så bra är jag stolt att jag gjorde det än att bara sitta och vänta och ångra det senare.

2007-11-26 @ 20:39:06
Postat av: helena

ja de känns som jag måste de, för jag orkar inte vänta ,för de känns som om jag väntar så kommer inget hända , men om jag gör vad jag känner så komemr de bara gå skit,men de är väl min negatva tanke. så vad ska jag göra? men att följa hjärtat kanske är en bra ide´. För jag måste få säga vad jag vill ha sakt snart,

2007-11-26 @ 22:21:55
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0