kan ingen bygga en tidsmaskin ??

Hej allihoppa om det är någon som läser..

Om ni är glada ska ni kanske inte läsa detta för då kommer ni nog bli ledsnare.

JAg ska inte säja att jag är deprimerad för det är jag inte, men det jag ska säja är att jag har dåligt samvete, inte dåligt samvete för något jag gjort, Inte just nu iallafall utan dåligt samvete för hur jag har tänkt.
Hela hösten har varit väldigt stressad, och de pågrund av allt pluggande som jag har blivit tvungen att ängna mig till.
Och för att ha orkat plugga och göra allt man har varit tvungen till har jag tänkt "vad skönt det ska bli med lov, och efter lovet kommer praon" ja och ibland har jag tillockmed tänkt " ja och efter praon är det snart JUL" har varit en vanlig tanke för mig under hörten.
JA och så sitter jga här med dåligt samvete över denna tanke, nu är lovet slut och de har gått OTROLIGT fort, ja och med två kommande prao veckor som jag inte längre längar efter.

JA jag vill ha tillbaka lovet så jag kan ta det lugnt och inte längta till praon. Kan inte någon bygga en tidsmaskin så vi akn backa tillbaka tiden så jag slipper tänka "vad skönt det ska bli med lov, och efter lovet kommer praon" ja och ibland har jag tillockmed tänkt " ja och efter praon är det snart JUL" för de vill jag inte TÄNKA.
jag vill inte ta tillbaka mitt lov för det har varit helt underbart, ja de har faktist varit jätte jätte jätte roligt.

Om jag orkar kanske jag skriver i ett annat inlägg vad jag har gjort på lovet.
 
Ja anledningen till att ja har dåligt samvete är nog att tanken på att imorgon bitti gå till praon är oroveckande. Jag ska praoa själv också så det ska bli till att börja med pinsamt, men jag hoppas att det ska bli kul när pinsamheten är slut.

Snälla komentera om ni läser,,

<3<3<3 HELENA

Kommentarer
Postat av: Icka

Jag tycker också att vi ska skaffa en tidsmaskin! Hörru, ska vi ta bygglinjen och sätta igång att uppfinna? Vi blir garanterat de enda tjejerna iallafall. PUSS

2007-11-15 @ 19:05:33
URL: http://alfahanenspilotbrillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0