00:15

hej nu sitter jag framför datan inlindad i mitt mysiga täcka.. och lyssnar på otroligt skön musik (L) 

kvällen har varit mysi den .. orkar inte berätta va jag gjort de kommer senare (kanske)


Jag läste just saras blogg där hon funderade på om hon skulle föja hjärtat eller hjärnen?
efter de började ja funderar men undra vad som egentligen är rätt?
ska man följa de man vill eller de man börde?
ja vet inte riktigt men jag käner att man ska göra de man vill men man ska ändå inte skita i va man börde för då aknske de går skit, ja de e svårt. ja funderar faktist på de ockås härom dan . ska jag göra som jag vill mot dig eller som jag borde? de vet man inte men de ajg vet är att ajg ska sova snart ..

sov gott <3<3

OM NI


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe fint skrivet, tack för att jag fick va me lite där åxå...Men visst borde man tänka på det, hoppas personen det handlar om inser att de e om han..:) godnatt sötiz, lyssna på de bra låtarna jag skicka till dig...PUSS <3

2007-09-16 @ 00:20:42
URL: http://hanes.blogg.se
Postat av: bella

heeeeej scheelena :D
träävlig blogg, kolla min ;)
pusspåree!

2007-09-16 @ 16:13:18
Postat av: bella

www.naukin.blogg.se

2007-09-16 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0