.

jag orkar inte skriva ett munter inlägg till er. Jag har verkligen ingen lust, men ändå vill jga blogga.
Kah orkar heller inte med tanken på att skriva förståligt eller svenskalärar enligt, för nån gång här i livet ska man väl få göra som man vil utan att någon hela tiden ska rätta en,. har ni tänkt på de? att vi nästan alltid måste vara så jädrans bra på något sätt. om alla bara vore lite sämre hade ingen haft hets för något .


Har ni nån gång kännt att eran kropp är felbyggd?
Idag är de en sådan dag för mig , de känns liksom att benen inte sitter på rätt plats som att huvet har fått en extra tyngd.

allt jag vill är att gå och lägga mig , i en skön säng med vitt överkast på en sommaräng ( Inte nåt porrit med de!!!! så tro inget sånt) ja men där ska jag ligga med personerna jag älskar mest, mina underbara vänner!
Vi ska äta en massa frukt och bara ligga och prata, solen ska värma oss och vi ska bli så härligt bruna frammåt kvällen. Sen ska vi gå och bade i havet som ligger i närheten, vattet är sådär härligt varmt. Den lyckliga stunden ger oss spring i benen och vi springer bort, långt iväg .

När vi sprungit tills benen bara viker sig under oss sätter vi oss på en mysig havsklippa, kräftor, krabba, räkor och musslor ( muummss) är våra tilltugg när vi sitter på klippan , de ända vi har framför oss är ett stilla hav och en horisont långt bort, där borta nästan vid horisonten ser vi ett fartyp, de är så litet att vi bara ser konturerna.
helt plötsligt kommer en säl upp i havet, den är sådär underbart söt så man bara vill klappa den. men istället tar vi av oss våra sommarklänningar och badar ( med bikini!! tänk inget annat )  i det underbara vattnet, saltet svider lite i ögonen när vi simmar i de klara havsvattnet. Där sitter vi mina underbara vännner och jag !! detta är de underbara livet !! svensk sommar !! JAG älskar de , gör inte du de??


för mig är allt detta fantasier när jag tittar ut i den regninga håla jag bor i., denna håla tycker jag förövrigt är underbar----men snart är de inte fantasier. minns jag de rätt så var de sommaren för två år sedan jag och min släkt hade de såhär underbart under våran segling . de ända som saknades då , den sommaren ,  nä de va många sommrar vi hade de såhär - men nu har tiden gått, vi har blivit äldre och splittrats. betyder de att vi aldrig mer kommer ha det sähär underbart tillsammans??


JAG saknar er mina underbara vänner !


Kommentarer
Postat av: aggan

Scheleena då, håller med dig, alla borde bli lite sämre helt enkelt! din kropp är icke felbyggd. PUSS

2008-04-20 @ 10:13:01
Postat av: helena

haha känner mig smickrad över de agnees. ja för om alla vore lite sämre skulle både du och jag vara bättre ;)
Kärlek

2008-04-21 @ 16:35:07
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0