helvete!!! jävla helvete,,,, haha dåligt humör eller vad-.

jag dör över mitt humör för tillfället, just nu skulle jag bara vilja att någon tog fram ett vapen och sköt mig , inte så jag dör bara så jag kan hoppa fram lite i tiden, så jag missar alla desse helvetes saker.

JAG hoppades att jag inte skulle behöva skriva såhär: MEN jag orkar inte , orkar inte som orkar inte. Orkar inte skolan, orkar inte fritiden, orkar inte pressen. pressen som alla ställer. pressen som du min helevetes jävla f----so lärare ställer. HElt prötsligt har man 4 so ämnen som behövs jobba på samtidigt som man ska göra en svenska uppsats,.

JA allt finns och allt är för mkt. JAG ORKAR INTE !!!!!
JAG vill bara , ja vet inte.. Kan de inte bara hända något possitivt flr omväxling.


De vå senaste veckorna har jag mått såhär.. JÄvla PMS helvetes PMS f-tt PMS  som dödar mig långsamt.. Kan man könsopperera siigg?? iså fall skulle jag opperera bort mens och allt tillbehör.. JAG HATAR DE ::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0