mys mys mys och mer mys.

Nu sitter jag här (dagboks start).,

JA iallafall så är jag sådär jätte lycklig och härligt trött i benen. de senaste dagarna har bjudit på mycket mys och annat härligt.

Igår efter skolan traskade jag och vännerna för att köpa lite glass och sen vandra hem till mig för att ligga på min lilla gräsmatta och mysa. de va väldigt mysigt!!!

Senare på kvällen åt jag och millan pappas mega goda biffar:) de va också väldigt mysigt!

På kvällen traskade vi upp på en mysig liten kulle, eller ja de är väl kanske ältas ända "dansbana". Mysigt var de iallafall. där satt vi från att solen gick i moln tills vi gick hem ( höhöhö konstigt att vi satt tills vi gick) JA de va väldigt väldigt väldigt mysigt att sitta där under lite filtar och svulla godis:) ..de va också väldigt mysigt som jag redan sagt.

Idag vaknade jag tidigt, åkte in till staden med härligt folk, där blev de shopping:)
Sedan gick vi faktiskt ända från "City" till söder för att möta upp resten av de härliga människorna.

Picknick var planerat härnäst. men när vi kom till tanto jävlades den såkallade guden med oss och de började rengna, jag som inte är den mest pessimistiska var faktiskt glad trots allt.

Efter väldigt många funderingar kom vi fram till att vi skulle gå och kolla hur de såg ut på berget.


Mitt uppe på "tantaberget" hittade i Världensände. Nä men inne i en hundrastgård stog det ett litet rött hus med tre väggar.... Smart som vi är bar vi in ett litet picknick bord som stog brevid. Där satt vi 12 tonnåringar i ett rött hundrasthus med ett picknickbord och åt mitt i stan.. Hahah mycket roligt måste de sätt utt men väldigt mysigt var de trots allt.
 
Nu sitter jag här hemma, måste egentligen plugga men de är ju så fasligt tråkit med svenskliteraturhistoria., se bara hur långt ordet är !!

istället ska jag äta lite och ta tag i pluggandet när de blir bättre tider.
Uhhuuu vilket otroligt intressant inlägg jag känner att ni fått... HOSt men de får ni stå ut med.


Vill bara tacka alla underbara männiksor som satt där i hundbajshuset och mös idag, de va göör mysigt<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0