17:37 den 12 februari 2008

sitter här efter en dag, det är inte kväll, inte ens middagstid men endå , just idag skulle jag kunna somna nu. igårn skrev jag ett jätte långt inlägg men det raderades.

Men ändå, jag kan inte påstå att jag är på världens bärsta humör. Men allt har sina förklaringar: Imorse när jag vaknade känndes de som jag skulle dö,otroligt mycket träningsverk och förkyllt. Det var ingen bra ide att träna igår men gjort är gjort. 
Våran bildläare va sjuk idag så ajg fick sluta jätte tidigt, lite flirtning med lärarna gjorde så vi kunde gå hem vid cirka 10 :) toppen säger jag . Denna eftermiddag har ängnats åt slappning och pluggning.

Nä jag orkar inte sitta och skriva ointresanta saker om min dag, jag är bara på dåligt humör som kommer smitta av sig , istället ska jag läsa lite andra bloggar


SKÖT OM ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0