jag , jag . jag . jag . jag . jag. nej ionte självsentretiskt.

ingen aning varför rubriken blev så . men på något sätt har jag kommit fram till att i dagens värld är det fult, dumt och allt annat negativt att gilla sig själv.






Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

tja !

icka säger:

tjabba

icka säger:

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

vg?

icka säger:

nada, stfu, m8,

icka säger:

sj?

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

rolfmao

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

 bpd

icka säger:

ok

icka säger:

haha kefft lr?

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

oc

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

nej ofc

icka säger:

omg

icka säger:

vg sj da?

icka säger:

chill?

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

ja soft , eller nä brajen är på lagning

icka säger:

ajrå, mn dt e bara å kribba då

icka säger:

make as I do - langa själv

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

ja gibba ?

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

ett natt laan

icka säger:

ja fn , å brorsan, vilken level haru belongat to nurå?

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

1000339 , wow ja lanar fett

Helena. luktar fisk... anser en oasiatisk asiat säger:

sj?

icka säger:

mitt fett dalar

icka säger:

mannen ligger ju fett bara på lan-level 1000330

icka säger:

sk*t



så här kul har jag och linn när vi chattar med icka , Inte så roande.

ingen aning varför ajg skrev de . nu ska jag roa mig med linn . och kanske deppa över hennes lettiska kärlek , och ja min kärlek som finns.  nä min kärlek som ajg ska vill finnas, linn säger att jag kan få Juris 8 nån lett) men jag vill nog inte ha en lettisk stålman utan en som inte börjar j och slutar på onas öhman. ,.. 123 tråkigt .

456 inte roligt
.


Nä men ajg är väl glad men lite emo på insidan denna dag .

Kärlek till er <<<333

Kommentarer
Postat av: elinda

hej helenis ;)
jo jag håller med att chili är jätte söt men du skulle bara våga att ta honom från mig :P haha

förresten jag sms:ade dig idag...har du fått det?
lööööv

2008-02-11 @ 21:58:54
URL: http://elinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0