en till helg har gått

ja nu är denna helt också slut.

helgen har varit skön, i fredags lekte jag me erika (misstolka inte) , de va iaf jätte mysigt.

sen så va jag på nacka me ching och lovisa, efter de tog vi bussen till stan där jag köpte två klänningar , yeeyy :)
igår kväll va de tänkt piazza+ nintendo wiiee me hence och lingen och lovisa  men planerna ändrades,, ååå intressant för er ,haha en jätte ändring till en äcklig skräckfilm där jag mosade emmas hand och skrek som en galning. nÄ men linn va inte så rädd (som vanligt) och ja resten va nog lika rädda osm jag.,

NÄ nu ska jag lägga mig och läsa lite om de intressanta första världskriget ...NAATT



sov gott <<´3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0