erika <3

 vill bara säg hur underbar du är !!
För ett år sen va vi inte alls med varandra (inte som vi är nu iaf). 
Så jag kan inte säga något annat är att du gör det värt att gå till skolan, och faktiskt kul att vara där.
för ett år sen när vi inte va me varandra tyckte jag att de totalsög att vara i skolan, tanken på att sitta i klassrummet va helt hemsk (inte för att jag va mobbad, men de fanns likson ingen att skratta med) 

Så helt kort och gått så är jag jätte glad att du finns! 
 Erika du är underbar och jag älskar dig!

 




de blev ingen text som svenskalärarna skulle gilla eller så, men jag tror att ni/du/ nån fattar vad jag menar .

Kommentarer
Postat av: Eriika

naaw tack du gör det värt att gå dit!

Puss

2008-01-10 @ 22:00:07
URL: http://erich.blogg.se
Postat av: maria

aww va gulligt..

2008-01-11 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0