som vanligt tar helgen slut .

ja nu är en till helg slut. ibland funderar jag på varför de bara går runt runt. visst har man kul med tiden, emn jag vet inte de är deprimerande, som någon smart snubbe i något bra samanhang sa : " tid är det dyrbaraste vi har"

de stämmer mer än något annat för mig just nu, för nu , ja nu, denhär tiden i mitt liv så känns det som de jobbiga sakerna bir ännu jobbigare och de roliga sakerna också lir roligare.
JAG och icka brukar fundera över de, att tiden och att man ska va glad och inte stressa och en massa bra saker man säger till varandra, men de stämmer allt.

Nä jag ska inte sitta och gnälla bara för att jag är sjuk. istället kan ajg berätta att om 7 dagar, sitter jag i en mysig alplägenhet (vi har hyrt i en vecka) någon stans nere i schweitz (verbie) med min familj. det ska bli riktigt kul att träffa brosan igen, och bara få ta de lugnt, åka skidor och njuta i en hel vecka. medans alla här hemma sitter ich skriver deras 2 första nationellaprov. riktigt najs tycker jag .

Nu ska jag gå och äta lite mat, de luktar gott så man får ju hoppas på att pappa har lagat någon god mat..

har inte så mycket att göra så jag kanske bloggar mer i kväll <3

Kommentarer
Postat av: Elinda

Hej söt. Jag har precis märkt att dagarna i skolan också går så sjukt snabbt! Innan man vet ordet av så är det helg igen. Och sedan är det helg och innan man vet ordet av så är det måndag :P haha det går runt som i en cirkel....

ÅÅh önskar att jag också fick åka skidor. Hoppas att du får det riktigt najzzz i alperna. Men jag vet att det blir kul så...

Love yaaa

2008-01-28 @ 14:40:32
URL: http://elindas.blogg.se
Postat av: elinda

Visst är den låten bra!?
Den heter 4AM Forever. Bandet heter Lost prophets. :)
Ha en bra dag sötnos LÖÖÖÖÖVEE

2008-01-29 @ 10:07:08
URL: http://elindas.blogg.se
Postat av: heej sexi

för att börja med vad har du på dig? min kompis säger att du är jätte sexig :D om du hade varit hemma hade jag nationellat dig. Mjau.

kisses lover

2008-02-06 @ 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0