energi

på något konstigt sätt kan jag idag dra paralellen mellan energi och mitt humör. Just nu i no:n går vi igenom olika energi typer, så som rörelseenergi och lägesenergi.
Idag är inte mitt humör stillasående som de mer eller mindre brukar, IDag har jag sjukt mycket rörelseenergi i mig. de är inget possitivt i de hela, utan idag har jga skrattat i ena sekunden och gråtit i andra.


Så detta kan vi sammanfatta med att jag är sjukt trött, stressad, lite smått orolig och allmänt nervös.,

Ingen bra dag alltså, synd bara att den kom och förstörde den glada kännslan jag hade efter denna härliga helg!


men kärlek till alla er <3


Kommentarer
Postat av: Linn

öhmm, det är inte ett direkt aktuellt inlägg, men men, du kanske blir glaad när du ser den här kommentaren ändåå Pössveeeh :)

2008-05-14 @ 21:47:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0