jag har en vän.

jag har en vän, eller jag har fler.  men iallafall.




denhär vännen är speciell,
hon är speciell på sitt eget sätt.
Hon är liksom som bara hon kan vara,
hon är charmig på sitt sätt.
både hennes dåliga och bra sida är sådär charmig och kramgo.
man vill krama denna vännen sådär jätte hårt.
ja denna vän gör mig glad när jag är ledsen.
och ibland ledsen när jag är glad (men de har nog aldrig hänt, men de rimmade så de fick stå så)

Jag tror ni hajar grejen jag tycker våldsamt mycket om denna underbara tjej!

Jag älskar faktiskt denna tjej. vill ni veta vad tjejen heter?
Hon heter Linn noklan heissling karlsson och är en underbart fin VÄN .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0