en underbar dag.

När jag kom upp imorse med min vackra morgonfresyr hade min söta mamma köpte underkläder till familjen. Själv fick jag ett par gulliga björn borg trosor (host, schtec) ja resten av familjen fick kalsonger.
Efter det var det bara att strässa iväg till skolan, jag fick äta en äcklig macka i farten medans jag gick (vilket i-landsproblem)  , sedan var det tyska med kärleksdikts skrivning.

matten och resten av lektionerna flöt på bra , okej jag vill bara säha förlåt till MAria och erika för att jag va så sur och fresig under vissa tider idag. förlåt tjejer de va inget illa menat mot er när jag vreste (eller hur man säger)

Efter skolan gick jag hem till Linn för att träffa henne och Lovisa, det var jätte mysigt trots att jag virkade en massa medans ni pluggade.
Men men ikväll har ajg och linn bara myst. Vi satt på mitt mysiga golv och åt den älskade chokladfonduen. Så underbart!
Där satt vi och bara pratade och åt.

När vi sedan gick ut var det snö, det snaöade ! Wunderbar! Vi sprang (mer gick) runt och tog mysiga snö bilder. Bilder kommer senarE.

Och nu sitter jag och pratar med Sabina, hon är förövrigt värdens bästa.


Men nu gått folk ska jag sova, ha det massa bra <3


Kommentarer
Postat av: maria

hej!!
joo vad kan man säga? björnborgisar är det ultimata scheetkiga
va det kul med sabina i lördags?
:)

2008-02-18 @ 00:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0