idag är det den 17:e februari.

ja den 17:e februari är ingen speciell dag men ändå.

Jag orkar inte skriv om min dag för den har inte varit så speciell. Det va länge sen ajg inte gjorde något och bara tog det lugnt. I fredas hade jag en toppendag, jag och Erika åkte efter skolan till staden för att köpa hårfärg och hyra film.

båda blev det och efter att ha mött upp hennes systa åkte vi tillbaka till de älskade älta. till kvällen väntade det en underbar wook, hårfärgning och svullande med film. maria kom också och gjorde oss sällskap. både jag och maria färgade håret och jag tycker att vi båda blev riktigt fina . Lite kaose i mitten men annars bra.

Ja det va jätte mysigt. känner att de inte är så intressant för er att veta så ajg strunat i att fortsätta berätta om resten av helgen. Det hände inte så mkt.

Nä istället för att sitta här ska jag göra Dino glad (våran älskade tyskalärare) genom att plugga inför provet vi har i vecken. Har just kommit på att jag ska försöka smöra in mig där så jag kan få ett bra betyg.

Nog för mig . ha en underbar kväll .
förresten så tycker jag att ni måste komentera lite.

lev ett gott liv!


Kommentarer
Postat av: helena

OJ nåt hände. kanske orkar fixa de. annars önskar jag er lycka till med att läsa mitt inlägg!

2008-02-17 @ 17:53:33
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0