nytt år ,

det är 2008, tänk va skönt ett nytt år.

Okej de känns inte alls någon skillnad förutom att jag bajsigt bajs trött som linn säkert skulle utryckt.
de va jätte kul igår faktiskt, visst jag hatar nyår som vissa vet , men de vart riktigt bra. 
 men nu sitter jag här kom hem från linn där jag sov för ett tag sen . MNE nu är ajg hos elinda,.

Imorrn bär det av till las fjällas, ska bli MYSIGT MYs, va tvungen att följa tränden som jag börja följa i detta inlägg, vet inte vad jag snackar om nu .

förra året som är SÅ långty iväg va ett bra år om man ska bli lite poetisk. Men tyskland i våras känns som de va en evighet sen. Sommaren känns också som en miljon år sen, kanske inte men anyway.

MEn 2008 som n¨ån snqackade om igår att de va stockholms år, fattar jag typ nu, eftersom de är 08 ,  SÅ JAG FATTAR ,. 
 
nästa år ska bli de bästa på alla sätt

GOTT NYTT ÅR !!!


Kommentarer
Postat av: Linn

...HAHAHAHHA det fattade inte jag... :P fast iförsig avr ganska trög igår.. jag och ange som skutta omkring och skrek guldfynd ^^ hahah ha det så bra i fjällaah :D

2008-01-01 @ 15:04:03
URL: http://jagheterfortfarandeinteling.blogg.se
Postat av: heeelena

hahah lingieee smart där ,, jag trodde vi skrek gull--- nånting som emmas mormor heter ?? hahha va tänkte ni på istället??

2008-01-07 @ 11:21:16
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0