saker som ni säkert är mycket nyfikna om att veta.

ja idag har det vart en helt okej dag, började dagen väldigt sur (satt väl kvar från igår)

tyskan Kul som vanlligt hahah nä men jag kunde nog lyckas gissa rätt på de flesta glosorna. hade matte no , ja hade faktiskt no två gånger. och andra väldigt roliga lektioner. ska faktiskt försöka vara lite glad eftersom jag de senaste dagarna varit så nere.

Nyss lyckades jag med det omöjliga att få nagelack på kinden, jag hade precis målat naglarna när min pappa ringde. då va ajg så smart som la handen mot kinden , fråga inte hur ajg lyckades.

Någo annat kul som jag har att skriva? Nja lyssnar på riktigt skön musik från artic monkeys

vet inte om ni kan se filmen men ändå , Låten heter when the sun gose down- artic monkeys..

Jag undrar faktiskt hur en person lyckas få alla jag kännar att bli ogillad bara genom att vara sig själv. Lycka till kan v bara säga till honom,
Ja ni tycker säkert jag är elak, men så många gånger som han har sakt halvtaskiga "roliga" "förnedrande" komentarer om mig, min musik, ja allt vart ajg bor och ja allt. MEN du ska veta att du Inte är så jävla bra som du tror. eller jag vet inte vad du tror innerst inne , men som du är så kan man bara säga att DU tror typ att du äger allt och alla men så är verkligen inte fallet.

Nu ska jag fortsätta njuta av att vara ensam hemma :):) har just smällt i mig en pizza från de härliga ÄLta pizzeria:) , de är inte så härligt men de va gott , inte godare en green hills men dit orkade jag inte gå . här sitter ajg och har enutläggning om ältas pizzerior du tycker säkert de är jätte kul att veta.

Funderar på att göra klart allt för idrottslektionen ajg ska hålla imorrn , ska även direkt till sjukan efter det, ska kolla min rygg,, auuuhh va intressant,

hare bra gott folk <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linn

..HAHAHHAHA ska vi inte kör en hatisk blogg kedja och sedan skicka som ett anonymt hat brev till snorungen?

2008-01-17 @ 22:55:49
URL: http://jagheterfortfarandeinteling.blogg.se
Postat av: heleina

hahah nä va vi mobbar ,, internet mobbning ;);)

2008-01-19 @ 11:07:33
URL: http://www.scheleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0