söndagar,,

jag fattar inte vad det är med söndagar, varför är man alltid trött, på små dåligt humör och stressad?

JA så är det alltid, idag är ajg inte på så jätte dåligt humör dock(eller ji ganska)  men det brukart alltid vaar så annars.

Igår hade jag en jätte mysig kväll med icka och lingi! vi drack bara te och myste. MYSMYS !
Linn och ja snackade om vad man gjorde för ett år sen. JA och ajg fattar verkligen inte vad jag gjorde? , hemskt. det enda jag kan komma på är att allt JA allt är roligare, bättre och lättare. Okej allt är inte lättare men nästan.

Förlåt om ni inte fattar något nu, jag han nämnligen suttit och skrivit på datan i nästan 2 timmar ( har inlämning imorrn) så jag orkar inte riktigt tänka längre.

Ja men jag skrev att allt är lättare men det är det inte, mycket men nära från allt, jag undrar om det finns någon människa som är totalt genom lycklig, för jag tror att alla har något som inte är bra , alla har något de vill ändra med sina liv. de har du och jag också. Även om inte alla har hittat de. Så tror jag att alla sitter med en liten sak inombords som de skulle vilja ändra på, ja så deras liv blev perfekt.

JAg tror att många tänker att de vill ha ett lika perfekt liv som alla andra. men vilka andra har ett perfekt liv?
jag lovar att det alltid finns något att ändra på, ja så då kan man ju undra när man är lycklig?
Är man lycklig när man är snyggast, ja men då kanske man inte är hel inuti.
eller man kanske är lyckligast när man har vänner som alltid finns där för en, Men jga lovar då är det något annat som saknas.

Men jag fattar inte när man är lycklig? , lycka kanske är något som är oåtkomligt men alla strävar åt.
Men det måste finnas något mellanting för ajg tror inte 6 miljarder som lever på jorden går runt och är olyckliga,
6 miljarder människor då måste det vara någon som är lycklig, men jag tror att alla har en lycklig del och en olycklig del .
JA just nu är den lycliga större end en olyckliga.

För jag har det som betyder mest för mig, ja och det är vänner, för utan er så skulle inget vara lika kul, lätt eller bra som det äe med er.

TACK för att ni finns, jag skulle aldrig vara den jag är utan er <3


P.S. JAG ORKAR INTE LÄSA IGENOM SÅ DE får stå som de står, men komentera järna,



glöm inte bort att alla som finns har en anledning , alla lever för att göra någon annan glad, du jag och ja alla lever för att vi ska finnas till för varandra , glöm inte de, det finns alltid någon där för dig <3



Okej ja vet inte vad jag har skrivit om :S

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0