22.53

jag var bara sugen på att skriva av mig lite.

JAg är verkligen glad nu, just för tillfället ja7 NEJ jag brukar vara glad, men jag är gladare än vanligt, de senaste två dagarna har jag varit glad nästan hela tiden,
vet inte vad de beror på. Kanske att jag sover för lite (blir överpigg)
eller på att allt känns så roligt, ja roligare en vad de brukar vara. Men långt bak i bakhuvudet finns en tanke som jag haft väldigt länge, OCH som ni hört så vet jag fortfarande inte vad jag ska göra åt saken,
ska jag ge/ta/ få en till chans vet jag inte, men vi får väl se vad som händer. Nä de kan jag inte , för jag kan nog inte bara sitta här och vänta, de känns som något måste göras, men när är tillfället??
koMENTERA!!
<3<3 

Kommentarer
Postat av: Linn

bajs bajs Hormon-Helenaa.. HAHHAHA kom på den nu, skojjsi ^^ lyssna lite på Last Christmas, då garanterar jag dig inre lycka ;)

2007-12-02 @ 01:49:22
URL: http://jagheterfortfarandeinteling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0