OUUIII

okej jag kom inte på någon bättre rubrik .

Ja vad har jag gjort idag?
Jag har faktist haft en riktigt bra dag . vet inte riktigt varför jag har varit så glad, tanken på att ha en 8 timmars skoldag men väldigt många tomas lektioner brukar va sjukt jobbig. men de va kul faktist vi har inte haft någon ovanligt kul lektion mend e har bara varit bra ,, träningen idag va också kul.

ja och så har jag fixat en praoplats. det är ganska säkert, och de ska bli helt undrabart :D .. jag och hanna ska troligtvis praoa på Bäckaliden, om det är någon som inte vet så är det ett dagis . jag ringde idag och hon sa att de gick bra .
Jag hoppas att man kan få praoa med sabinas lillebrosa de vore skojigt . Adam är ju så sköön ( linn ingen misstolkning, å inte icka heller, om ni misstolkar är ni riktigt äckliga ;P .. så tänk inte på tyskalektionen) nä nu ska jag fortsätta läsa min otroligt  "roligt" engelska läxa.. (oj de får stå här ute i kanten de gick inte att ändra )


så hade bra . och ni KOmentera de är mkt roligare då image8
Oj bilden va mörk men fin tycker jag <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin bild!

2007-09-27 @ 21:27:54
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Icka

Nejmen attans Helenaa, misstolk där;) puuussmisk,naat

2007-11-15 @ 18:27:05
URL: http://alfahanenspilotbrillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0