tjänare

Ja jag har ny blogg. ska faktist försöka skriva i den för, ja varför?
Nja de e ju roligt.. 

JA på de sista dyngnet har de hänt en del. Jag har spelat match.. vilket va väldigt roligt. de va länge sen jag va så glad efter en match.. så nu är jag fotbolls sugen igen.. Efter matchen var de meningen att vi skulle gå till "tysk udden" ( där vi va me tyskarna alltså, vid älta sjön) Men de blev bäckmörkt, så jag gav mig hem till Icka. Där fanns även Mili, KAttis och sen kom lingan:D ... de blev trevligt de..  Vi åt otroligt mycke och hade de mysit :D:D ..

JAG Mili och linn åkte sen hem för att hämta kläder och när jag å MIli va på väg hem till icka igen.. Kom en bil och körde upp vid våran sida och sa " tjena tjejer" JAg fick panik och cyklade snabbt åt konstiga håll ... sen fortsatte vi våran Härliga? cykeltur.. När vi kommit lite längre ser vi bilen igen och får panik ...tillslut kom vi till icka.. men med ont i bena ;P ... Oj ingen kommer att läsa de ointresanta jagskrivit  men .. aj nu har jag iallafall skrivit ;P ...


hare bra kex choklad

Kommentarer
Postat av: icka

Hihi, jodå jag läser dina djupa skrifter:D puuspusss

2007-09-10 @ 18:44:02
URL: http://alfahanenspilotbrillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0